1. Tee ständimainos arvonnasta ruokalaan
Järjestämme Reilun kaupan tuotekoriarvonnan ruokalassa teemaviikon kunniaksi. Suunnittele mainos arvonnasta kampanjan graafista ohjetta hyödyntäen Canvalla. Valitse pohjaksi Poster/Juliste A4.
- Teksti mainokseen esimerkiksi:
- Otsikko: "Osallistu arvontaan, voita reilun kaupan tuotekori!"
- Leipäteksti: Kerro meille, mikä oli paras luomureseptivinkki.
- Arvomme perjantaina 24.3. kaikkein osallistuneiden kesken reilun kaupan tuotekorin.
- Voit osallistua arvontaan 2 kertaa, kerran ruokalassa, kerran hymyssä.
Käytä mainoksessa myös Pattijoen K-Marketin logoa, koska tuotekorin tuotteet saimme sieltä :). Logon löydät sähköpostistasi. Mukana voi olla teksti "Tempausta tukemassa."
Tallenna valmis ständimainos (pdf-muodossa) J:asemalle luokkanne kansioon Earth Hour nimellä arvontamainos nro X. Postaa kuva (jpg) mainoksestasi omaan blogiin.
2. Arvontalipukkeet
Suunnittele arvontalipukkeet tuotearvontaan graafista ohjetta soveltaen, mutta tee niistä mustavalkoiset paperin ja värien säästämiseksi. Suunnittele lipukkeet niin, että niitä mahtuu A4- sivulle Canvassa ainakin 8 kappaletta.
Tekstit lipukkeisiin esimerkiksi:
- Nimesi:
- Paras luomureseptivinkki oli:
- Puhelinnumerosi:
- Kiitos osallistumisesta, toivottaa tapahtumatiimi!
- Saako nimeni julkaista koulun Facebookissa, jos voitan: Kyllä / Ei
Tallenna valmis lipukesivu (pdf-muodossa) J:asemalle Earth Hour kansioon nimellä lipuke nro X. Postaa myös kuva (jpg) lipukkeistasi omaan blogiisi.
3. Miten tuote-esittelystä voi thedä elämyksen asiakkaalle?
- Mikä houkuttelee sinut tuote-esittelyyn tai maistiasiin?
- Mitkä asiat tekevät tuote-esittelypisteestä houkuttelevan?
- Arvonta on yksi keino saada asiakkaat liikkeelle. Mitä muita keinoja keksit?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti